14 April 2010

SELAMAT MENJALANKAN TUGAS

"Katakanlah (Wahai Muhammad): Wahai Tuhan yang mempunyai kuasa pemerintahan! Engkaulah yang memberi kuasa pemerintahan kepada sesiapa yang Engkau kehendaki dan Engkaulah yang mencabut kuasa pemerintahan daripada sesiapa yang Engkau kehendaki. Engkaulah yang memuliakan sesiapa yang Engkau kehendaki, dan Engkaulah yang menghinakan sesiapa yang Engkau kehendaki. Dalam kekuasaan Engkau sajalah adanya segala kebaikan. Sesungguhnya Engkau Maha Kuasa atas tiap-tiap sesuatu."

(Surah Ali-’Imran 3:26)


Telah berakhirnya PRU PMRAM 2010. Alhamdulillah dipanjatkan kerana sepanjang tempoh berkempen dan pilihanraya berlangsung, tidak berlaku perkara-perkara yang tidak diingini. Dapat mempelajari bagaimana kaedah-kaedah berkempen dan berpilihanraya menurut apa yang telah diajarkan oleh Islam adalah suatu yang amat berharga.

Tahniah diucapkan kepada Ustaz Huzaifah kerana telah memenangi pilihanraya dan terpilih untuk berada di barisan Badan Pengurus PMRAM sesi 2010/11.

PMRAM adalah salah satu medan dan wasilah untuk melatih dan membina generasi-generasi baru dalam melahirkan pemimpin-pemimpin yang bakal memimpin negara suatu hari kelak dan seterusnya akan membangkitkan semula khilafah islamiyyah.
Bak kata pepatah melayu, " Melentur buluh biarlah dari rebungnya ".

Kepada Ustaz Huzaifah diharapkan agar dapat menunaikan manifesto-manifesto yang telah dijanjikan.
Janganlah anda berasa keseorangan, kerana kami akan sama-sama berjuang bersama anda demi memartabatkan PMRAM dibawah tema
" Julang Thaqofah Bakti Dicurah ".

Sekali lagi diucapkan tahniah dan selamat menjalankan amanah yang telah dipertanggungjawabkan. Di doakan supaya dipermudahkan segala urusan.



Aubidullah Fahim Ibrahim,
Teratak 3 Syari' Sharobeam Beshay,
Shoubra Kaherah Mesir.

0 Comments:

Post a Comment



Janji Allah Pasti Berlaku!

Maahad Tahfiz Al-Quran (MAIK) ©Template Blogger Green by ubid_laden.

TOPO